Wij doen ons uiterste best voor u. Toch kan het gebeuren dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Als u niet tevreden bent of een klacht hebt over artsen, medewerkers, gebeurtenissen of de organisatie, dan kunt u hieronder lezen wat u kunt doen. Onze praktijk heeft een klachtenregeling voor het registreren en behandelen van klachten.
Probeer eerst het probleem met uw huisarts op te lossen
Uw huisarts stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen om de oorzaak van uw onvrede of klacht met u te bespreken. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan er ook niet samen met u gezocht worden naar een oplossing van het probleem. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een gesprek met uw huisarts. Het is ook mogelijk uw verbeterpunt of klacht schriftelijk te melden. U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaand tip- en klachtenformulier. Het ingevulde formulier kan worden gemaild, afgegeven bij de assistente aan de balie of in de brievenbus van de praktijk. Na ontvangst van het klachtenformulier wordt er binnen 2 weken contact met u opgenomen.
Komen we er samen niet uit? Dan is het goed om te weten dat wij zijn aangesloten zijn bij de onafhankelijke geschillen en klachtenregeling van DOKH. Informatie hierover kunt u opvragen bij uw huisarts of bij een van de praktijkassistentes.